Založ si blog

War for Peace 12 – Čarodej (Eltai)

Ako náhle som sa jej dotkol všetko sčernelo, nebol som si istý či ju stále držím alebo som ju už pustil keď zrazu som stál na podlahe v akejsi miestnosti na nejakom čarodejníckom symbole. Tma, podivná vôňa akú som v živote predtým necítil a milión otázok v mojej hlave zrazu zmizli keď prehovorila jemným hlasom „Theurg…“  Herold stál po ľavej strane Čarodejnici tak isto otrasený ako ja….

 

Cez dvere vošiel muž ktorému v tej tme svietili šediny a v ruke držal druh nejakej rastliny. Pôsobil troška zľaknuto, avšak čarodejnica sa pri pohľade na neho ukludnila.

Nič nehovor, všetko viem, Gérom je mŕtvy a ty si stretla..“ hodil pohľad na mňa, no nie taký akoby sa ma bál ale skôr ako by ma chcel študovať. Nevedel som kde som ani či odtiaľ odídem živý no tasiť zbraň mi neprišlo ako najlepší nápad.

„Neviem kde som, kto ste a ani ako som sa sem dostal no….“ Herold ma kopol do nohy poza čarodejnicu a šepotom mi oznámil že to je ten mág o ktorom mi hovoril.

„Je trochu nezdvorilý, však?“

„Občas hovorí skôr ako si premyslí aké by to mohlo mať následky..“ poznamenala čarodejnica a otočila sa ku mne, opäť na mňa žmurkla a ja som len nemo ostal stáť.

 

Pokračovala v konverzacií s tým magom „Pane, nevyrušovala by som vás len tak. Je to dôležité, situácia je zlá a ja v tomto meste už asi nie som veľmi vítaná nakoľko som si k sebe pripútala Hana…“ netušil som o čom sa bavia a nechcel som im znova skákať do reči, spýtam sa neskôr čarodejnice ako je možné že mi horeli ruky a čo sa to vlastne deje, čupol som si a priamo hľadel na Mága stojaceho predomnou.

„Poď so mnou, pre nimi nie..“ čarodejka vykročila za ním a ja s Heroldom sme ostali sami len čo zatvoril dvere. Počuli sme tlmené hlasy no v podstate nič som nerozumel.

„Herold? Čo je to za vôňu?“

„To sú rastliny ktoré tu má poukladané, nikdy si nič také necítil?“

„Nie… žil som v podzemí na povrch som vychádzal len z času na čas a tam kde žijem rastliny moc nekvitnú kvôli tomu že tam nemáme vodu.“ Ako náhle som spomenul vodu uvedomil som si že som smädný a že už pol dňa som nemal ani kvapku na perách.

„Vieš kadiaľ sa ide odtiaľto von?“

„Eltai, snáď nechceš odísť….“

„Nie ale chcem trocha vody, tak že či by si mi nejakú nemohol priniesť.“

„Počkaj kým prídu a snáď nám nejakú ten mág dá.“ Po chvíľke sa otvorili dvere a tam stála čarodejka.

„Eltai, máš ísť za majstrom, chcel by s tebou hovoriť. Ja zatiaľ pôjdem zohnať tú vodu.“ Ostal som prekvapený ako mohla počuť o čom sme sa bavili. Pomaly som prešiel okolo nej a ešte naposledy sa pozrel do jej očí, prešiel som cez dvere a ocitol som sa v akejsi kuchynke alebo čo to bolo so stolíkom za ktorým sedel mág.

„Sadni si chlapče“ vyzval ma. Sadol som si priamo oproti nemu.

„Pane… mám len dve otázky. Prvá…“

„Kto si a prečo ti splanuli ruky ohňom ktorý ti neublížil, však?“ ostal som v nemom úžase a on to očividne vedel.

„Si jeden z klanu drakov, tento klan žil na severe, bledá pokožka, dračie oči… traduje sa legenda že ak sa Loupský mág stretne s Drakom  a sú si súdený vytvorí sa puto, ktoré umožní drakovi používať kúzla mága avšak iba ak je jeho duša čistá, ale sám tomu neverím sú to nezmysli.“

„Viem čo som cítil a viem čo sa tam stalo.“

„Enigme nemôže byť s tebou prepojená.“ Ako náhle to povedal na mojej pravej ruke sčervenala koža a vyšľahol uprostred dlane malý plamienok.

 

 

Chernobyl EP. 2 Stretnutie (Poviedka)

13.05.2015

Pod hradom stala skupina o štyroch ľuďoch. Hrdzou obnosene obleky perfektne splývali s kamennou stenou opevnenia. Dvaja sa opierali o stenu zatiaľ čo ďalší dvaja skúmali niečo na zemi. „Že vás napadlo vôbec prísť…“ ozval sa podivný železný hlas. „To vieš… predstava byť s tebou je dosť odpudivá aj keď sme na povrchu.“ Ozval sa ďalší kovový hlas [...]

Chernobyl Ep. 1 (poviedka)

03.05.2015

„Alex počúvaš?“ „Teba sa nedá nepočuť….“ „chápeš to? Ľudstvo bolo na rozmachu elektronickej vyspelosti a teraz… pozri sa na nás teraz, beháme v plynových maskách a dúfame že nás ochránia pred zamoreným ovzduším. „Poď už, zvyšok skupiny nás čaká pod hradom.“ Prechádzali sme cez kedysi ľuďmi preplnenú obchodnú ulicu, dnes tam ostali len [...]

Chernobyl prolog (poviedka)

30.04.2015

„v Černobyle došlo k obrovskej nehode, dňa 26. Apríla 1986 vybuchol jeden z reaktorov elektrárne, tisíce ľudí bolo evakuovaných z okolia elektrárne kvôli hrozbe z rádioaktívneho žiarenia…..“ matka si preložila ruku cez ústa ako na čierno bielom monitore nabiehali obrázky z okolia elektrárne. „Bože môj… Alex nepozeraj sa nato.“ Matka preložila cez [...]

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Demmin

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Mort

Fantázia je dôležitejšia ako poznanie.Poznanie je totiž obmedzené, ale Fantázia, tá obklopuje svet

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 36924x
Priemerná čítanosť článkov: 1368x

Autori blogu