Založ si blog

War for Peace 6 – Podivný spojenec (Eltai)

Čupol som si do krvy a bahna k nej a rukamy ju chytil za plecia jemne som s nou potriasol.

„Čarodejka si tu?“ Bola ako omámená snažil som sa jej zahľadieť do očí avšak mala ich privreté, niečo nezmyselne mumlala a rukou hmatala po zemi. Pootvorila oči a snažila sa ujsť.

„Sam? Ako to tam vyzera?“  otočil som sa k nemu a chvíľku som sledoval ako odráža hordy Loupou i Hanou naraz.

„Dlho to už nevydržím.“

„Čarodejka počuješ ma?“ opäť som priskočil k nej bližšie.

V očiach som náhle ucítil kopu jemnéých kamienkov.

„Počujem…“ Kým som sa spamätal z jej nečakaného útoku a zrak sa mi vrátil do normálu bola preč.

„Sam musíme ju nájsť!

„Eltai keď skončia boje nič z nej nezostane a aj tak bežala smerom k nám.“

„Ren ju zabije ak ju nájde.“

„No a? o Loupa menej.“

„Možno bude vedieť  kto vlastne som.“ Vzal som svoj meč a rozbehol sa cez davy k nášmu stanovisku, raz za čas mi skrížil cestu nejaký Loup, nebol čas bojovať s ním tak som ich proste odhadzoval mimo svoju cestu, sem tam preletel nejaký šíp ktorému som sa musel uhnúť. Zaostril som svoj zrak a uvidel ako kľúčkuje medzi bojujúcimi skupinkami. Rozbehol som sa predsebou som mal veľký zástup Hanou, vyskočil som a bežal po ich ramenách.

„STOJ ČARODEJKA!“

Prestala utekať namiesto toho zoslala akúsi kliatbu na Hana za ňou a ten behom pár sekúnd padol na zem, bola pripravená bojovať. Keď Han padol na zem zbadal som svojho starého známeho loupského priateľa. Vyzeralo to tak že sa poznajú. Tasil som meč a dopadol tesne pred ňu.

„Čarodejka nekomplikuj to…. bežíš do nášho tábora ideš si po smrť, nechcem ťa zabiť, aspoň zatiaľ potrebujem len odpovede, nič viac.“ Prihováral som sa jej keď som prikrčený k zemi krúžil okolo nej ako sup.

Za mojím chrbtom sa ozvalo zapraskanie kostí.

„Si mŕtvy Eltai!“ otočil som sa a zodvihol meč aby som zastavil nepriateľov útok. Bol to Nero.

„Nero sme na jednej strane.“

Cítil som ako oboma mečmi tlačí na moju čepeľ, pomaly ma stláčal k zemi a ja som nemal kam uniknúť, za mnou bola čarodejka ktorá čaká na príležitosť kedy ma zabiť a Nero sa zjavne nespamätal z prehry v bare.

„Dosť o tom pochybujem ty smrad, už dlho ta mám v žalúdku a dnes tento problém vyriešim!“ ešte väčšmi zatlačil na moju čepeľ a mne sa začali podlamovať nohy. Je po mne. Pomyslel som si. Z ničoho nič, ako blesk vletela do Nera ohnivá guľa a on zmizol na bojisku.

Zodvihol som sa a otočil sa k čarodejnici, stála tam odkiaľ priletela ohnivá guľa.

„Ďakujem ti, teraz bež, on sa vráti ak to prežil, ja si ta nájdem a potom sa spýtam to čo chcem vedieť, rýchlo zmizni skôr než upútaš ešte viac pozornosti.“ Otočil som sa jej chrbtom a rozbehol sa do miest kam pristál Nero.

 

Chernobyl EP. 2 Stretnutie (Poviedka)

13.05.2015

Pod hradom stala skupina o štyroch ľuďoch. Hrdzou obnosene obleky perfektne splývali s kamennou stenou opevnenia. Dvaja sa opierali o stenu zatiaľ čo ďalší dvaja skúmali niečo na zemi. „Že vás napadlo vôbec prísť…“ ozval sa podivný železný hlas. „To vieš… predstava byť s tebou je dosť odpudivá aj keď sme na povrchu.“ Ozval sa ďalší kovový hlas [...]

Chernobyl Ep. 1 (poviedka)

03.05.2015

„Alex počúvaš?“ „Teba sa nedá nepočuť….“ „chápeš to? Ľudstvo bolo na rozmachu elektronickej vyspelosti a teraz… pozri sa na nás teraz, beháme v plynových maskách a dúfame že nás ochránia pred zamoreným ovzduším. „Poď už, zvyšok skupiny nás čaká pod hradom.“ Prechádzali sme cez kedysi ľuďmi preplnenú obchodnú ulicu, dnes tam ostali len [...]

Chernobyl prolog (poviedka)

30.04.2015

„v Černobyle došlo k obrovskej nehode, dňa 26. Apríla 1986 vybuchol jeden z reaktorov elektrárne, tisíce ľudí bolo evakuovaných z okolia elektrárne kvôli hrozbe z rádioaktívneho žiarenia…..“ matka si preložila ruku cez ústa ako na čierno bielom monitore nabiehali obrázky z okolia elektrárne. „Bože môj… Alex nepozeraj sa nato.“ Matka preložila cez [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Mort

Fantázia je dôležitejšia ako poznanie.Poznanie je totiž obmedzené, ale Fantázia, tá obklopuje svet

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 36893x
Priemerná čítanosť článkov: 1366x

Autori blogu