Založ si blog

War for Peace 5 – Čarodejnica (Eltai)

Muži sa zrovnali do radu keď sa pred nás postavil Generál Ren.

„Chlapy! Mám pre vás dobré správy, vedenie sa rozhodlo že do vojny pôjdeme s počtom piatich tisícok!“ Dav zaburácal. „Pozrite sa na druhú stranu, tam je náš osud tam za tými parazitmi je náš nový domov a my ho vybojujeme pre náš rod! Nech je sila Minotarou s vami bratia!“

„Sam drž sa blízko mňa, iba tak prežijeme.“

„Dobre.“ Sam vybral svoj meč z puzdra a postavil sa vedľa mňa do prvej línie.

„ZA HAN!“ zhúkol Generál a vojsko sa rozbehlo proti loupom. Na prvú líniu priletela spŕška šípov a sem tam nejaké guľky väčšina mužov ktorých zasiahli sa iba zatackali a bežali ďalej priamo na nepriateľa. Boli sme už v tesnej blízkosti od nepriateľa, vyskočil som do výšky a tasil svoj meč. Gravitácia ma zatlačila dole a čepeľ meča preťala loupského šermiara na dve polovice. Sam bojoval po mojom boku s ďalším z nich.

„Hej Sam, zatiaľ prehrávaš.“

„Ako to mysliš?“

„Ja už mám prvého Loupa.“

„To vieš prcek, ja ta nechávam.“ Keď dokončil vetu uskočil som dozadu aby ma netrafil nejaký šermiar keď v tom som spoznal toho muža zo včerajšej noci.

„Tak nakoniec si si našiel ty mňa?“

„Zabijem ťa za to že si sa jej pokúsil dotknúť, kapucňa mi stále zakrývala tvár keď som sa pustil do divokého tancu s tým loupom.

„Obyčajne to nerobím, ale povedz mi tvoje meno, aspoň jedno loupské meno si zapamätám.

„Volám sa Géron!“

Zhukol na mňa keď sa naše čepele stretli.

„Teší ma ja som Eltai.“ Nachvíľku som spustil z neho oči a uvidel obrieho lietajúceho tvora ako smeruje na mňa a zarovno s ním sa blíži Géron. Uskočil som do boku aby ma ten okrídlený démon netrafil a pokračoval v boji s Geronom, vyzera to tak že vôbec nešiel po mne ale po strelcovi čo mieril na Gerona.

„SAM! Videl si to?“ zakričal som na muža ktorý stál za mojím chrbtom a bojoval s dvoma Loupmi naraz. Odsotil som Gerona dozadu a rozbehol sa tam kam smeroval ten tvor. „Poď! Som zvedavý čo to je zač, tam stojí.“ Na drobný okamih všetci prestali bojovať a sledovali toho démona. Ten tvor pomaly začínal klesať k zemi, presekal som pár Loupou ktorý mi stáli v ceste a bežal priamo na miesto kde musel pristáť.

„Sam! Pohni nemôžem dopustiť aby toho tvora zabili!“

„Eltai nevieme na koho je strane.“ Kričal na mňa keď si prebíjal cestu. Už som videl toho tvora ako bezbranne čupí  medzi zápasiacimi mužmi keď si ju všimol Nero vyskočil do výšky . Odrazil som sa od ramena loupa ktorý mieril na nejakého Hana, a tak som ho vyviedol z rovnováhy. Letel som presne na Nera. Ramenom som mu vrazil do rebier a on odletel dozadu. Pristál som tesne pred tým tvorom a zaujal bojovo-obranný postoj. Sam dobehol k tomu tvorovi a sklonil sa k nemu.

„Eltai je to žena.“

„Žena?“ spýtal som sa ho keď som dorážal Loupa ktorý sa pokúšal napadnúť Sama.

„Sam vymeň sa.“ Postavil sa a bojoval ďalej za mňa.

 

Chernobyl EP. 2 Stretnutie (Poviedka)

13.05.2015

Pod hradom stala skupina o štyroch ľuďoch. Hrdzou obnosene obleky perfektne splývali s kamennou stenou opevnenia. Dvaja sa opierali o stenu zatiaľ čo ďalší dvaja skúmali niečo na zemi. „Že vás napadlo vôbec prísť…“ ozval sa podivný železný hlas. „To vieš… predstava byť s tebou je dosť odpudivá aj keď sme na povrchu.“ Ozval sa ďalší kovový hlas [...]

Chernobyl Ep. 1 (poviedka)

03.05.2015

„Alex počúvaš?“ „Teba sa nedá nepočuť….“ „chápeš to? Ľudstvo bolo na rozmachu elektronickej vyspelosti a teraz… pozri sa na nás teraz, beháme v plynových maskách a dúfame že nás ochránia pred zamoreným ovzduším. „Poď už, zvyšok skupiny nás čaká pod hradom.“ Prechádzali sme cez kedysi ľuďmi preplnenú obchodnú ulicu, dnes tam ostali len [...]

Chernobyl prolog (poviedka)

30.04.2015

„v Černobyle došlo k obrovskej nehode, dňa 26. Apríla 1986 vybuchol jeden z reaktorov elektrárne, tisíce ľudí bolo evakuovaných z okolia elektrárne kvôli hrozbe z rádioaktívneho žiarenia…..“ matka si preložila ruku cez ústa ako na čierno bielom monitore nabiehali obrázky z okolia elektrárne. „Bože môj… Alex nepozeraj sa nato.“ Matka preložila cez [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Mort

Fantázia je dôležitejšia ako poznanie.Poznanie je totiž obmedzené, ale Fantázia, tá obklopuje svet

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 36895x
Priemerná čítanosť článkov: 1366x

Autori blogu