Založ si blog

War for Peace 7 – Sam (Eltai)

Bežal som cez skupinky Hanov a Loupou bojujúcich na život a na smrť.

Si mŕtvy Eltai! Keď sa Ren dozv….“ cez Nerovú hlavu preletela guľka a on padol na zem.

„Už ma pekne sral.“ Za ním stál Sam so zbraňou v ruke.

„Kde si ju vzal?“ prekvapene som na neho civel.“

„Čo ja viem, vyzerá ale dobre.“ Zastrčil si ju za opasok a mierne vykročil nohou do predu  so zdeseným pohladom. Mierne sa zatackal z ľava do prava. Prudko sa otočil a znova vybral pištoľ. Prudko strieľal a vtedy som si uvedomil čo sa stalo. Z chrbtu mu trčali šípy.

„SAM!!!!“

„ZABIJEM VÁS!“ kričal z plných pľúc a bežal na loupa s lukom v ruke. Popod Sama prebehol malý svižný loup s mečom za ktorým sa ťahala krvavá čiara pochádzajúca od Sama ktorý padol na kolena.

„Ty loupská špina!“ zovrel som v rukách rukoväť meča a bežal priamo na Samovho vraha. Vyskočil som do vzduchu a prudko sekol mečom do dola. Loupou obranný postoj so zdvihnutým mečom nad hlavou bol zbytočný,  čepeľ mojej zbrane prenikla cez jeho meč akoby to bol len plát oblečenia a rozdelil jeho telo na polovicu. So slzami v očiach som videl ako sa rozpadá na polovicu, ako z neho vytŕčaju kosti a orgány nevedia kam majú padnúť. Bežal som cez jeho telo priamo za Samom.

Tvárou ležal v bahne, prevalil som ho na chrbát a odhádzal mu kusy špiny z tváre.

„Sam…“ so zúfalstvom v hlase som vyslovil jeho meno. Pozrel sa mi do očí, akoby chcel povedať som pripravený avšak keď otvoril ústa tak z nich vytiekli len potoky krvi, nič nepovedal iba mlčky umrel. Pevne som uchopil meč, na rukách som mal ešte Samovu krv oči plné sĺz mi bránili ostro vidieť no bol som v takom amoku že mi to bolo jedno, čokoľvek sa mi postavilo do cesty si išlo po istú smrť. Smeroval som priamo do táboru Loupou, bolo mi jedno že som išiel na istú smrť, za Samovú smrť budú trpieť.

„Hani stiahnite sa!“ zhúkol  zozadu Ren. Stále som postupoval smerom k Loupskému táboru, zotrel som si slzy z očí a konečne som videl jasne na svoj cieľ, tam v diaľke stála skupina loupou ktorá obkľúčila dvoch Hanov. Pomaly som sa približoval k loupom, ignorujúc rozkaz. Stál som tesne za Loupom ktorý mi bol otočený chrbtom, objal som ho tak aby mu čepeľ môjho meča jemne poranila kožu na krku a potom som prudko šklbol. Započul som zachrapčanie muža a potom pád do kaluži krvi. Loupovia odvrátili pohľad od dvoch Hanov a zamerali sa na mňa.

Jedným z nich bol aj Géron. Dvaja loupi padli na zem, ostal tu už len Géron.

„Dnes ťa zabijem…“ Zovrel som rukoväť meča a rozbehol sa na Gérona. On spravil to isté meče sa stretli a potom sa naše telá opreli o ne. „Enigma mi povedala že dnes ma nezabijú.“

„Aké sladké a kde máš tu svoju Enigmu?“ odskočil som dozadu. Géron sa opäť rozbehol priamym útokom na mňa, pevne som sa postavil, nohy sa mi zaborili do mäkkého bahna, špičku meču som taktiež zaboril do zeme tesne vedľa mojej nohy. Géron sa pomaly približoval a ja som bol úplne odokrytí, nič mu nebránilo v tom aby ma prebodol, bol už tak blízko že zodvihol svoj meč vysoko nad hlavu aby ma mohol rozpoliť na dvoch. Odrazil sa od zeme a letel priamo na mňa, keď už bol tesne nadomnou vyskočil som do výšky a zároveň s výskokom šklbol do výšky mal som pocit ako by som chodil po vzduchu a čepeľ môjho meča, ako by v nej bol sústredený orkán ktorý čakal na okamih kedy ho niekto vypustí. Ťahal som meč do výšky a pritom sa mierne rotoval, ucítil som ako pomaly prechádza cez Géronove pevné telo a ako po čepeli steká jeho krv a o jej ostrie sa lámu jeho kosti. Opäť bol vonku z jeho tela a ja som z ľahkosťou motýľa pristál vedľa rozsekaného Gérona. Zahľadel som sa na meč, zdalo sa mi akoby bol súčasťou môjho tela, akoby to nebola len zbraň ale žijúci tvor ktorý ma má chrániť.

Z ničoho nič som ucítil únavu, moje telo bolo odrazu priveľmi ťažké nato aby ďalej stálo vzpriamene, zabodol som meč do zeme a rozhliadol sa po okolí či je tu niekto kto by sa ma pokúšal zabiť. Zatvoril som oči a zrútil sa do bahna. Cítil som ako sa moje telo pomaly zabára do bahna nasiaknutého krvou, no nedokázal som sa zodvihnúť, požieralo ma ako ničota.

„Tento je ešte živý!“ Započul som hrubý mužský hlas a ucítil dve mohutné ruky pod mojím telom ako ma vytrhli z bahna.

„Meč…. nezabudni ten meč….“ zamumlal som z posledných síl.

 

Chernobyl EP. 2 Stretnutie (Poviedka)

13.05.2015

Pod hradom stala skupina o štyroch ľuďoch. Hrdzou obnosene obleky perfektne splývali s kamennou stenou opevnenia. Dvaja sa opierali o stenu zatiaľ čo ďalší dvaja skúmali niečo na zemi. „Že vás napadlo vôbec prísť…“ ozval sa podivný železný hlas. „To vieš… predstava byť s tebou je dosť odpudivá aj keď sme na povrchu.“ Ozval sa ďalší kovový hlas [...]

Chernobyl Ep. 1 (poviedka)

03.05.2015

„Alex počúvaš?“ „Teba sa nedá nepočuť….“ „chápeš to? Ľudstvo bolo na rozmachu elektronickej vyspelosti a teraz… pozri sa na nás teraz, beháme v plynových maskách a dúfame že nás ochránia pred zamoreným ovzduším. „Poď už, zvyšok skupiny nás čaká pod hradom.“ Prechádzali sme cez kedysi ľuďmi preplnenú obchodnú ulicu, dnes tam ostali len [...]

Chernobyl prolog (poviedka)

30.04.2015

„v Černobyle došlo k obrovskej nehode, dňa 26. Apríla 1986 vybuchol jeden z reaktorov elektrárne, tisíce ľudí bolo evakuovaných z okolia elektrárne kvôli hrozbe z rádioaktívneho žiarenia…..“ matka si preložila ruku cez ústa ako na čierno bielom monitore nabiehali obrázky z okolia elektrárne. „Bože môj… Alex nepozeraj sa nato.“ Matka preložila cez [...]

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Irán, armáda

Explózie v Iráne. Predstavitelia USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

Mort

Fantázia je dôležitejšia ako poznanie.Poznanie je totiž obmedzené, ale Fantázia, tá obklopuje svet

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 36823x
Priemerná čítanosť článkov: 1364x

Autori blogu