Založ si blog

War for Peace 1- Eltai

„Hej ty pes stávaj!“ ucítil som na rebrách náraz ťažkej nohy Hanského muža.

„Čo chceš  Samuel?“  opýtal som sa muža s tmavou pokožkou  lemovanú  jazvami s bitiek ktoré vyhral vďaka svojmu obriemu telu a svalom a nie mozgu.

„Máme prácu môj malý bieli  kamarát.“ Pozbieral som sa z prachu a vyrazil za Samom. Volám sa Eltai mám 21 rokov a narodil som sa do sveta ktorý už dávno nie je to čo býval, otca si nepamätám a matka bola jedna z tých ľahších diev.   Mám čierne vlasy rozstrapatené každým smerom, moje telo nie je ani zďaleka tak mohutné ako HANských mužov, avšak bohovia ma obdarovali rýchlosťou a silou neprimeranou mojim rozmerom.

„Čo za prácu zasa máme?“

„S blížiacou sa vojnou musíme pripraviť zbrane a povynášať ich s podzemia.“

Mesto  Han je ukryté hlboko pod zemou nekonečné labyrinty cestičiek a uličiek vedu vždy iba k ďalšiemu rázcestiu a to k ďalšiemu a takto je to v celom meste je nás sotva päťdesiat tisíc no do vojny nás pôjde len úbohých tisíc.  A prečo je vojna? Kvôli tomu čo Hani nemajú, kvôli vode mne je koniec koncov jedno či bude vojna alebo nie viem že tam nezomriem.

„Počuj Eltai čo ak v tej vojne zomrieš?“

„Sam veríš tomu že by ma nejaký z tých nafúknutých žabiakov z Loupu mohol  zabiť? Čo všetko sme si už spolu preskákali a koľko krát sme už mali byť pod zemou a pozri sa na nás, celý Han nás pozná a bojí sa.“

„To máš pravdu boja sa ťa natoľko že ťa nechávajú spávať na ulici medzi odpadkami.“  Cítil som ako sa škerí aj keď kráčal predo mnou.

„Stavím sa že ich zabijem dva krát viac ako ty!“ napokon vyhrklo zneho.

„A o čo sa chceš staviť? Nič nemáš.“

„O dva litri vína a jednu Loupsku devu.“

„Ohó hovoríš to tak ako by si v Loupe vlastnil bordel.“

Konečne sme dorazili do skladiska zbraní.

„Vy dvaja tam tie meče na povrch s nimi!“ zhúkol majiteľ skladov.

„Tak Sam, ukáž čo je v tebe a vynášaj ich na povrch, východ je odtiaľto 10 kilometrov ak by si zabudol, tam tým smerom.“ Ukázal som na sever mesta.

„Si vtipný ako vždy ale v tomto skladisku je aj výťah ktorým sa dostaneme na povrch hneď.“

 

 

Chernobyl EP. 2 Stretnutie (Poviedka)

13.05.2015

Pod hradom stala skupina o štyroch ľuďoch. Hrdzou obnosene obleky perfektne splývali s kamennou stenou opevnenia. Dvaja sa opierali o stenu zatiaľ čo ďalší dvaja skúmali niečo na zemi. „Že vás napadlo vôbec prísť…“ ozval sa podivný železný hlas. „To vieš… predstava byť s tebou je dosť odpudivá aj keď sme na povrchu.“ Ozval sa ďalší kovový hlas [...]

Chernobyl Ep. 1 (poviedka)

03.05.2015

„Alex počúvaš?“ „Teba sa nedá nepočuť….“ „chápeš to? Ľudstvo bolo na rozmachu elektronickej vyspelosti a teraz… pozri sa na nás teraz, beháme v plynových maskách a dúfame že nás ochránia pred zamoreným ovzduším. „Poď už, zvyšok skupiny nás čaká pod hradom.“ Prechádzali sme cez kedysi ľuďmi preplnenú obchodnú ulicu, dnes tam ostali len [...]

Chernobyl prolog (poviedka)

30.04.2015

„v Černobyle došlo k obrovskej nehode, dňa 26. Apríla 1986 vybuchol jeden z reaktorov elektrárne, tisíce ľudí bolo evakuovaných z okolia elektrárne kvôli hrozbe z rádioaktívneho žiarenia…..“ matka si preložila ruku cez ústa ako na čierno bielom monitore nabiehali obrázky z okolia elektrárne. „Bože môj… Alex nepozeraj sa nato.“ Matka preložila cez [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Mort

Fantázia je dôležitejšia ako poznanie.Poznanie je totiž obmedzené, ale Fantázia, tá obklopuje svet

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 36881x
Priemerná čítanosť článkov: 1366x

Autori blogu