Založ si blog

Archív: jún, 2012

War for Peace 10 – Chvíľka pokoja a únavy (Enigme)

Oči som mala otvorené len na okrasu, v podstate som sa nedívala, ani som nevidela. Občas som zakopla. Zrazu som svoje rozhodnutie ísť do vojny náhle oľutovala. Je to len krviprelievanie. Nič krajšie ma tu nečaká. Bez varovania príde náraz, no pred výkyvom rovnováhy ma ochránia niečie ruky. Vytrhnem sa z ich zovretia, i keď nie nepríjemného alebo nepriateľského. „Nechaj […]

Pokračovanie článku

War for Peace 10 – Prekvapenie (Eltai)

Kapucňu som mal prehodenú cez hlavu a pohľad sklopený dole do bahna, mlčky som kráčal vedľa Herolda a snažil sa vzbudzovať čo najmenej pozornosti. „Eltai pozo…“

Pokračovanie článku

War for Peace 9 – Krv za krv (Enigme)

Kňazova modlitba skončila a rituál, ktorý dvaja vojaci na stráži prevádzali už takmer rutinne sa znova rozbehol bez ohľadu na moje zúfalé prosby a vzlyky. Boli nekompromisní. Odniesli provizórne ležadlá druhým koncom stanu von, kde všetky telá potom spália. Bola som bez dychu, všetko okolo mňa sa mi krútilo. Sedela som na drevenej podlahe stanu a cítila som ako sa asi […]

Pokračovanie článku

War for Peace 9 – Herold (Eltai)

V pozadí som počul mumlanie akéhosi muža a vzlyky ženy, vzhľadom na to že čarodejnica bola akosi rozrušená bol som si istý že to boli tie jej. Ešte pár minút som počúval zúfalstvo v jej hlase a na jednu stranu ma prekvapilo čo ho mohlo vyvolať a na druhú stranu som chcel prísť k nej a povedať jej že bude zase lepšie i sám tomu neverím. Dni ubiehali, sestričky […]

Pokračovanie článku

War for Peace 8 – Han na ošetrovni (Enigme)

Nejako som sa zjavne dostala na ošetrovňu. Tak všetci Loupovia volajú veľký vojenský stan, kde sestry nie práve najmladšie liečia zranenia z bojov a prebýva tu aj kňaz, ktorý tým čo už naozaj nepotrebujú babice dáva posledné pomazanie. Zobúdzam sa na krik. Moje telo je dobité a akosi zvláštne skrútené. Skúsim pohnúť každou končatinou zvlášť a keď sa mi to […]

Pokračovanie článku

War for Peace 8 – Sen (Eltai)

Stál som uprostred bojiska a vedľa mňa žena, obzrel som sa za seba, stála tam armáda mužov a žien s takými očami ako mám ja. Pozrel som sa na druhú stranu bojiska a tam som videl Hanou a Loupou ako stoja bok po boku. Vybral som meč z puzdra a zabodol ho vedľa seba. „AnAr-Li.“ Vyslovil som vetu v akomsi podivnom jazyku, ktorý som doteraz nikdy nepočul vzapätí môj […]

Pokračovanie článku

War for Peace 7 – Silentio (Enigme)

Za posledných pár minút sa mi podarilo toho zažiť toľko ako za celý život nie. Je to šialené, naháňal ma nejaký divný Han, na ktorého potom zaútočilo nejaké veľké hanské hovädo, ktoré som zneškodnila, aby som zachránila iného Hana? Sú to čistí magori. A ja sa im začínam podobať. Skvelé.

Pokračovanie článku

War for Peace 7 – Sam (Eltai)

Bežal som cez skupinky Hanov a Loupou bojujúcich na život a na smrť. Si mŕtvy Eltai! Keď sa Ren dozv….“ cez Nerovú hlavu preletela guľka a on padol na zem. „Už ma pekne sral.“ Za ním stál Sam so zbraňou v ruke. „Kde si ju vzal?“ prekvapene som na neho civel.“

Pokračovanie článku

War for Peace 6 – Oči (Enigme)

Začula som zvuky, boli úplne jasne a nevyvrátiteľne smerované mne. Tak skoro po tom čo som kapitulovala. Niekto o mne rozprával a ja som nedokázala určiť či je to Han alebo Loup. Logicky mi z toho však vychádzalo, že Hani by ma už prebodli, ale títo dvaja ma bránili čiže to boli spojenci. Prinútila som sa otvoriť jedno oko. To čo som uvidela na fakticky prekvapilo. Nado […]

Pokračovanie článku

War for Peace 6 – Podivný spojenec (Eltai)

Čupol som si do krvy a bahna k nej a rukamy ju chytil za plecia jemne som s nou potriasol. „Čarodejka si tu?“ Bola ako omámená snažil som sa jej zahľadieť do očí avšak mala ich privreté, niečo nezmyselne mumlala a rukou hmatala po zemi. Pootvorila oči a snažila sa ujsť.

Pokračovanie článku
ONLINE: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

ONLINE: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

17.04.2024 18:25

Konferencia nacionalistického a euroskeptického tábora sa koná len niekoľko týždňov pred júnovými voľbami do Európskeho parlamentu.

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Mort

Fantázia je dôležitejšia ako poznanie.Poznanie je totiž obmedzené, ale Fantázia, tá obklopuje svet

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 36817x
Priemerná čítanosť článkov: 1364x

Autori blogu